sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Köyhä postaus penkkareista

Heeimoi.

Torstaina mekin heiteltiin karkkia rekasta sade- ja raekuurojen saattelemana. Olimme myös katselemassa vanhojen tanssahtelua ja voi että, kun olisi itse tehnyt mieli pompata salin puolelle mukaan pyörähtelemään! Ihan mahtavan näköistä.

Mutta lyhyesti penkkareista:
Mä olin siis penkkarikettu, ja mun naama näytti tältä
Meijän abit näytti tältä
Ja mun squad näytti tältä

Oli kyllä todellakin kokemisen arvoinen päivä, joten hakekaa ihmeessä sinne lukioon vaikka ihan niiden wanhojen ja penkkareiden takia. Suosittelen. Itse olen eritoten tykännyt niistä valmisteluista, joita molempiin kuuluu: esimerkiksi tuo naaman väkertäminen. Koska onhan se hauskaa vähän vetää överiksi kerrankin...

Ja heei, jos joku kiinnostuu tuosta meitsin kettupuvusta, niin luultavasti aion myydä sen eteenpäin, joten kyselyä vaan mikäli semmonen kiinnostaa. :)

Ps. En ole millään tavalla vastuussa köyhästä kuvamatskusta...

Ei kommentteja: