perjantai 29. tammikuuta 2016

Lukutoukka ilmoittautuu

Moi.

Mulla on ollut koko viikon sellainen olo, että jotain pitäis tännekin kirjoitella. Sellainen olo, että tekisi kauheasti mieli kirjoitella, mutta en vain tiedä, että mitä. 

No jos nyt sitten lyhyitä kuulumisia:

Koulu: kirjoitukset lähestyvät kovaa vauhtia & tää on yksi asia, johon oon alkanut tosissani valmistautumaan. Tein eilen virallisen lukusuunnitelman, johon kuuluu aika lailla matikkaa, enkkua ja ruotsia. Äikästä palauttelin vanhoja tekstejäni eri opettajille saadakseni mahdollisimman kattavan kuvan siitä, mitä kaikkea olisi parannettavissa vielä. Tänään oli myös äikän preli, jossa tein kolme tekstitaitoa. Nyt kovasti toivon, että ne olisi mennyt edes kohtalaisesti, koska äikkä vaikuttaa ylipäätään ainoalta aineelta, jossa voisin oikeasti menestyä. Lähitulevaisuudessa kalenterissa seisoo myös penkkarit, johon mennessä toivon pukunikin saapuneen. :D

Vikellys: Mulla ei ole tällä hetkellä mitään sanottavaa ko. aiheesta. Omat treenit koostuneet pääosin oheistreenistä, koska aikaa ei ole opiskelun takia ollut... Noh, ehkä tämä tästä. Pukujen teettämisessä pieniä mutkia matkassa, mutta enköhän mä Budapestiin puvut jo saa. 

Valmentaminen on ihanaa kuten aina. Välillä saa stressailla turhia asioita, mutta pääosin se tuottaa mulle suurta iloa. Ensi viikonloppuna suunnataan pukkikisoihin Karjaalle. :)

Muu elämä: Mikä muu elämä? Lähiviikot ovat koostuneet kirjojen äärellä istumisesta ja salitreenistä. Välillä on ihana nähdä nopsasti ystäviä, joiden kanssa voi vaihtaa virnistyksiä ja kertoa pieniä salaisuuksia. 

On myös ollut ihana nähdä teidänkin hymyjänne edellisen postaukseni jälkeen - vaikka sitten snäpissä jossei muualla. Muistakaa, että mulle saa aina snäppäillä, kun tulee niitä tylsiä hetkiä, meitsi on vaan iloinen pienistä piristyksistä kirjakasojen keskellä!
Kesä<3

Eipä mulle muuta tällä erää... Tsemppiä kaikille kevään lukutoukille!




Ei kommentteja: