torstai 7. tammikuuta 2016

Lemppareita ja inhokeita

Moi.

Moni teistä olisi halunnut erillisen joululahjapostauksen, mutta en valitettavasti sitä ajatellut tänä vuonna väkertää. Ajattelin kuitenkin tässä loppiaisen jälkeen listailla tän hetken (suurimmaksi osaksi materialistisia) lemppareita, joista pari sain jouluna käsiini. 

Aloitetaan vaikka niistä lahjalemppareista: 

1. HeRo Vaulters -valokuva-albumi
Mun pikkuset väsäsivät mulle kauniin valokuva-albumin, joka oli täynnä meidän yhteisiä kuvia treeneistä, kisoista ja esiintymisistä. Toi oli aivan ihana idea, joka koristaa nyt mun työpöytää. En tiedä, mitä muut ajattelette tällaisista lahjoista, mutta muhun ne uppoavat kuin veitsi sulaan voihin, Eli vinkki viitonen kaikille jotka haluavat iskeä mut, antakaa mulle ajatuksia tai muistoja - esimerkiksi valokuvia.


2. Delseyn matkalaukku

Tää on vaan käsittämätön rakkaus. Hajotin meidän yhden suuren matkalaukun viime kesän mm-reissulla, minkä takia tuo jättiläinen tulee enemmän kuin tarpeeseen. Sen sisällä on monta pientä pussukkaa ja taskua, jonne niitä kisatavaroita voi tunkea. Mukana tuli myös vikeltäjää ajatellen henkari (kisapukua varten)! Ja mikä parasta, tässä on kymmenen vuoden takuu.

3. Sandstormin radio/kaijutin + Spotify Premium
Näiden avulla sujuu niin oleskelu, treenaaminen kuin valmentaminenkin, tykkään kovasti!

4. Lämpösukat
Sitten voidaan siirtyä joululahjoista toiseen materiaan... Kaikki tietävät, että nyt on se talvi. Joten mikäs sen parempaa kuin tuntea omat varpaansa? 

5. My personal planner
Tilailin tällekin vuodelle tuollaisen persoonallisen kalenterin - samanlaisen, minkä kanssa olen taivaltanut vuodesta 2014. Kalenterointiaddikti, minkäs sille voi?

Sitten voidaan siirtyä muutaman inhokin puoleen... 

1. Pakkanen. & Autot

Musta tuntuu, että jokin korkeampi voima halusi eilen estää mun pääsyni treeneihin. Miten muuten muka vois käydä näin:

a) Mun herätyskello ei herättänyt..., joten koko aamu alkoi jo myöhässä
b) Ulkona oli pakkasta enemmän kuin Siperiassa - ja mun kaikki talvivaatteet olivat teillä tietämättömillä --> jouduin lainaamaan äitini yli-isoa fleeceä.
c) Kun olin lähdössä, huomasin, että se sisätilan lämmitin oli hajonnut, minkä takia toi meijän kippo oli aivan jäässä. Kiva. Ihan, kun mulla olisi muka ollut liikaa aikaa.
d) Tankki oli tyhjä.
e) Tankkausreissulla ne pistoolit eivät toimineet ja toisen tankin jälkeen mun sormet olivat niin syväjäässä, että pelkäsin niiden joutuvan kuolioon ja lähtevän irti.

... Joten, korkeampi voima tai karma, sä voitit. Mä vain köröttelin kotiin ja kirosin pakkasta. Ja autoja. Himassa käytin mun raivoenergian siivoukseen, mikä oli loistava idea. Suosittelen lämpimästi.

2. Urheiluvammat

Uskon, että elelen tällä hetkellä revähtäneen takareiden kera, mikä on seurausta liian kylmänä ''revittelystä''... Toivotaan, että tämä paranee nopsaan & muistakaa ihmiset oikeasti sen lämmittelyn tärkeys - varsinkin näin kylmillä ilmoilla!

3. Kirjoituksiin valmistautuminen

Eih, taas se alkaa. Jos kellään on mitään motivaatiokikkoja opiskeluun, niin niitä otetaan vastaan. Ja jos kukaan valmistautuu kirjoittamaan englantia, ruotsia, äikkää tai pitkää matikkaa, niin opiskelukamuksi voi ilmoittautua! 



Tässä oli mun lempparit ja inhokit tällä erää. Löytyikö keltään samanlaisia kokemuksia lemppareista tai inhokeista? 

Ps. KOHTA PÄÄSETTE ONNITTELEMAAN 19-VUOTIASTA BLOGGAAJAA.

2 kommenttia:

anni kirjoitti...

Hep noi ylppärit, onko oikeesti pakko jos ei haluu?

Hetaito kirjoitti...

Anni - Niimpä... :'(