maanantai 27. elokuuta 2012

Paljon asiaa



Biisi, joka kuulostaa aivan järjettömän iloselta, onkin oikeasti todella surullinen.

Tervehdys kaikille taas täältä koneen ääreltä !
Hirveesti olis taas sekailaista asiaa kerrottavana, enkä yhtään tiiä mistä alottaisi ! No jos vaikka siitä ajankohtaisimmasta : Jatkiksesta.






Olin siis menneenä viikonloppuna jatkoriparilla, eli jatkiksella. Leirillä Orivedellä oli mukana about 150 ihmistä, joista leiriläisiä 124. Iso porukka ei tuntunutkaan leirillä enää yhtään niin suurelta. Sain paljon uusia tuttavuuksia ja vietin aikaa hyvien ystävieni seurassa. Syvä uskonto ei ole vieläkään oikein se ''mun juttu'', enkä mä sen takia tommoisilla leireillä käy, ehei, kaverit ne sai miutki tonne mukaan !




Paljon siellä leikittiin, laulettiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Lauleskeltiin myös Siperiaa saunassa ja käytiin hyytävässä vedessä uiskentelemassa. Tietysti myös syötiin paljon ja keksittiin uusia päättömiä insidejuttuja.
Leiriläiset, ohjaajat, isoset, koko porukka oli hymyn ja iloisen mielen arvoista.

Koulujutuista sen verran, että se kasvio pitäisi tosiaan saada piakkoin valmiiksi ja ei oikein ois inspistä lähtee väkertämään sitä. Ehkä mä saisin siitä joskus valmiin ja edes kasin arvoisen kokonaisuuden, saapas nähdä.    

Koulussa on tulossa myös tet-viikot ja oon vihdoin hankkinut paikkani: Subway & päiväkoti, joissa molemmissa viihdyn siis viikon. Ajattelin hakea taas jotain tosi erilaista, jotta saisin kokemusta eri töistä. Oli tosi hauska yli kahdeksan vuoden jälkeen palata päiväkotiin kysymään tet-paikkaa, kun ne hoitotädit tunnistivat minut ! En vieläkään jaksa uskoa, että se on mahdollista.., Ja vielä ihan koko nimeltä ?




Vikellysasiaa vielä tähän loppuun, eli ensi sunnuntaina olisi vuorossa Karjaan kisat, jossa kisailen sitten parissa ja joukkueessa laukassa, yv:tä en kuitenkaan tee.  Pari on sujunut tosi kivasti P:n kanssa ja tykkään tosi paljon treenata, kun on idoli kokoajan kannustamassa. Ei siinä kauheasti motivaatio ehdi laskea !

Joukkueessa on sitten hieman eri asia. Meitä on tulossa kisaamaan vain viisi, pienien ongelmien takia. Olisi kiva kisata kunnon joukkueella, koska vapaaohjelmastamme lähti juuri puolet pois. Tämä tarkoittaa sitä, että emme luultavasti saa tarvittavaa pisterajaa ensivuoden pm:meihin. Tosin, kun joukkueen motivaatiotaso näyttää joillakin henkilöillä nollaa, ei ole kiva treenata. Sama treenata mielummin yv:tä, kuin olla kaksin tai kolmin joukkuetreeneissä.


Lisäksi sain kuulla tänään, että pääsemme pian ehkä taas esiintymään ! Tämä ei ole varmaa, joten en kerro vielä enempää, mutta kirjoittelen aiheesta sitten, kun sen aika on. Olen aivan innoissani, mutta samalla todella kauhuissani.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ai hihsii pääsisit? villi veikkaus :D

Anonyymi kirjoitti...

pitiks sul olla joku hygienia passi et pääsit subwayhin tettiin, vai pääsitkö ihan ilman? (: ite oon kans aatellu hakee subwayhin mut oon miettiny sitä et ottaisko ne sinne tettii ..

Anonyymi kirjoitti...

pitiks sul olla joku hygienia passi et pääsit subwayhin tettiin, vai pääsitkö ihan ilman? (: ite oon kans aatellu hakee subwayhin mut oon miettiny sitä et ottaisko ne sinne tettii ..

Hetaito kirjoitti...

Ano1 - Saa nähdä, saa nähdä.. ;)

Ano2 - En tartte hygieniapassia, mutta oon kyllä suorittamassa sen tänä syksynä muutenkin.

anni kirjoitti...

hehee otsaryppykuva! :D

Hetaito kirjoitti...

Anni, jepjep :)

pinja kirjoitti...

toi biisi! olla aina sanottu mun serkun kaa et toi on semmone ilonen angstibiisi :D