sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Pitäiskö itkeä vai nauraa?

Hauskaa aamua, päivää tai iltaa kaikille ihmisille ja olennoille sinne ruudun toiselle puolelle.
Kaunis kevätsää

Viikko on taas kulunut ja noi kisat alkavat lähestyä ihan liian nopeasti. Huihai, stressitaso vaihtelee todella todella nopeasti kymmenestä sataan. Viime viikolla mulla oli kokeisiin lukua, broiler-parsakaalipiiraan leipomista, äidinkielen projektin valmistusta aamukahteen, normaalia saleilua ja treeneissä käymistä.. Eli aikalailla perussettiä. Torstaina uskalsin vihdoin kokeilla kärrynpyörää laukassa, ja voin todeta, että aika itsemurhahan se on. No, on mulla vielä viikko aikaa opetella se. Heh.  


Perjantaina näin mun hyvää kaveria Hannaa, joka asuu Kouvolassa. Ensin shoppailureissu Hesassa, sitten kunnon leffailta meillä..herkkujen kera tietty! ;) Juteltiin, naurettiin, syötiin, leffailtiin ja aamulla laitettiin vielä semmoset kasvonaamiotkin. Oli ihana pitkästä aikaa nähdä!


Perjantaina sain koulussa sellasen kirjeen, jonka olin kirjoittanut itelleni seiskalla.. Enkä oo koskaan hävennyt näin. Luulin, että oon aina osannut olla suhteellisen järkevä, mutta näköjään en. Siis ei herranjumala en osannut muodostaa lauseita! Ja sisältö oli jotain aivan järkyttävää..

 ''No, heippa Hetsku 16 v. =) Olempas nyt 13-vuotta & tämä on toinen viikkoni koulussa. Harrastuksina on joukkuevoimistelu, vikellys jja rida. + lukemine, kuvaamine, datailu yms./ Ööööööö, no  sit huome on luokkakuva baitewei  :P :D / .... Jjajajajja toivon et mä oon pidempi, eriväriset hiukset, hiuka samankaltane tyyli, kiltimpi luonne, parhaimmat kaverit ja hyvät opiskelut./ ... hetawAu` galtsust!! ''

Tossa tyylinäytettä meitsiltä vuodelta 2010. Miten ihmeessä oon kirjottanu tollasta roskaa vielä vajaa kolme vuotta sitten? Ei huhhuh, teini mikä teini. Kehotan nyt kaikkia varhaisnuoria ryhdistäytymään, älkää olko liian ihkuja.. se alkaa ennemmin tai myöhemmin kyllä kaduttaa. Ja hävettää. Ja ehkä vähän naurattaakin. :D

Tajusin kuitenkin, että miten muistot on tärkeitä. Kannustan kaikkia lukijoitakin säilyttämään kaikki mahdolliset konkreettiset pienet muistot, kuten kuvat, pääsyliput, matkaliput ja muut. Itse haluan kaikkea tuollaista kerätä talteen leikekirjaani.. Vanhempana on kiva sitten muistella, millainen oli itse nuorena. 


Lopuksi vielä haluan hehkuttaa, että löysin sopivan kokoiset farkut! Ette ehkä ymmärrä, mutta tällaisen hobitin on aika hankala löytää oikeankokoisia farkkuja. Tarpeeksi tiukat saattaa löytyä, mutta olen jo tottunut  kahden kilometrin pituisiin lahkeisiin. Nyt löysin aivan täydelliset farkut, kiitos Bikbok. 



Olipas tylsä postaus. No, mitä muuta tylsältä ihmiseltä voi odottaa? Treenivinkkipostausta varmaan seuraavaksi.

2 kommenttia:

venla kirjoitti...

Ei ollut tylsä, oot ihku :D

Evenfall kirjoitti...

ihanan väriset farkut ja omnom toi piirakka is looking good (onks se piirakka?) ♥ ja toi kärrynpyörä kyl kuulostaa itsemurhalta.... älä kuole jooko? XD