torstai 4. tammikuuta 2018

Bloggaajasta vloggaajaksi

Moikka. 

Viime päivien aikana oon toteuttanut mun pienen pientä haavekuvitelmaa oikeasta Youtube-kanavasta. Ajatus videoiden teosta on kiinnostanut jo pidemmän aikaa omien seurailujen takia, ja nyt vihdoin sain rohkeuden kerättyä virallista kanavaa varten.

MIKSI VIDEOITA?
1. Videoilla mun olisi mahdollisuutta helposti tavoittaa enemmän väkeä kuin blogikirjoituksilla. Blogit olivat suosiossa vuosina 2011-2015, mutta nyt videot ovat selvästi ajaneet tekstin ohi.

2. Haluan oppia puhumaan luontevasti ja vakuuttavasti. Haluan kehittää itseäni puhujana, ja pystyä vaikuttamaan ihmisiin tekstin lisäksi puhutulla kielellä. 

KANAVAN SISÄLTÖ
Kanavani tulee varmasti käsittelemään pääosin pohtivia, inspiroivia ja aitoja aiheita, kuten bloginikin aikojen saatossa. Puhun varmasti tulevaisuudessa menestymisestä, vaikeuksista elämässä, itsensä löytämisestä ja elämän pienistä suurista aiheista. Jos sinua kiinnostaa kuulla meitsin mietteitä, niin käy kurkkaamassa Tuben puolelta kanava HETAITO ja laita se tilaukseen! Ensimmäisessä videossani puhun oman jutun löytämisestä.

MITÄ KÄY BLOGILLE?
Myös blogini nimi tulee vaihtumaan lähiaikana samaan, eli jatkossa blogin löytää nimellä Hetaito. Blogiin tulee varmasti myös tulevaisuudessa tekstejä vaikka videoita tekisinkin - eli ei tämäkään ole kokonaan kuolemassa. 

MUN AJATUKSIA AIHEESTA
Pelottaa. Jännittää. Kauhistuttaa. Mutta pakko kokeilla. Jos mä vaikka oppisin joskus puhumaan luontevasti ja pääsisin jakamaan vertaistukea, inspiraatiota tai iloa edes muutamalle ihmiselle, niin oon todella tyytyväinen. Toivottavasti pystyisin auttamaan ihmisiä ajattelemaan ja löytämään todellisen itsensä. Se ois aika huippua.

MITÄ MÄ TOIVON SULTA?
Jos sulla on mitään rohkaisevaa kommenttia, videoideoita tai vinkkejä mulle, niin olisi ihanaa, jos laittaisit tulemaan. Joko tänne kommenttiboksiin, Tubeen, Snäppiin, Instaan tai vaikka kasvokkain. 

Millaista sisältöä sä haluaisit multa nähdä - tai mistä aiheista haluisit mun puhuvan?

KIITOS!

Ei kommentteja: