torstai 24. syyskuuta 2015

Vähän sitä ja tätä

Kiitos kaikista ihanista kommenteista, joita rustasitte/kerroitte mulle tuon ulkonäköpostauksen jälkeen. Tällä hetkellä kyseinen postaus onkin toiseksi luetuin postaukseni koko blogihistoriani ajalta! En toisaalta ihmettele, onhan tuo valitettavan yleinen tabu. 

Halusin kuitenkin kiittää teitä - on ihana tietää, että siellä ruutujen takana on monia ihmisiä tukemassa mua. Arvostan sitä todella. 

Ja koska aasinsilta on vaikea rakentaa aiheiden välille, poltetaan silta ja hukutetaan aasi. 

Olen muutaman päivän päästä suorittanut syksyn yo-koettelemukset, jiihaa! Näiden jälkeen voikin taas keskittyä johonkin olennaiseen... haha. Ei sillä, olenhan mä yrittänyt noihin opiskellakin. Katsotaan ja toivotaan, että selviydyn molemmista aineista kunnialla. 

Opiskelun ohella olen tehnyt valmennussuunnitelmia ja saanut kisakauteni 2015 päätökseen, edellisestä postauksesta päätellen aika hyvällä tavalla. Kisakauteni oli parempi kuin mikään aikaisempi, pisteeni nousivat viime vuodesta reilulla otteella ja motivaatio pysyi korkealla. Nyt pitkän tähtäimen tavoitteita on asetettu & aion tehdä kaikkeni saavuttaakseni ne. 

Valmentajan näkökulmasta kausi oli myös mahtava. Rakastan valmentamista lähes yhtä paljon kuin itse vikeltämistä, enkä voisi kuvitella lopettavani sitä ainakaan vähään aikaan. Mikä olisi parempaa, kuin nähdä tyttöjen kehittyvän koko ajan nopeammin kuin olisit uskaltanut toivoa? Kun itse antaa valmentajana kaikkensa, on tyttöjen kehitys ja into lievästi sanottuna palkitsevaa.

Myös te tyttäreni, jotka vikeltelette eri puolilla Suomea, tuotte minulle paljon iloa. On aika siistiä tajuta olevansa jollekin esikuva. Tämä titteli tuo itsellenikin motivaatiota ja halua kehittyä yhä paremmaksi (roolimalliksi).

Se niistä, takaisin tähän päivään; tänään kävin seitsemältä aamulenkillä ja treenaamassa. Rauhallisen aamun jälkeen kurvasin ystäväni kanssa shoppailemaan ja alkuillasta tein ihanaa pastaa. Aurinko toi energiaa päivääni ja illalla vuorossa olisi tiimitreenit Viron Horse Show'ta varten. Ehkäpä yöllä vielä paniikkikertaukset terveystietoa varten?
... :'''D Koska tää naurattaa aina


 Ei mulla muuta! Elämä on ihanaa, nauttikaa <3

Ei kommentteja: