maanantai 5. tammikuuta 2015

Kevään pläänejä


Moikkamoi ihmiset! 

Nyt ollaan reippaasti jo ylitetty tämä häilyvä kuilu kahden vuoden välillä. Miltä nyt tuntuu? Jännittävältä. Oikeastaan olen todella innoissani tulevasta. Keväälle on rustailtu paljon - siis todella paljon - suunnitelmia ja odotukset ovat korkealla. Listasin tähän näitä isoimpia menoja alkukevään menoksi:


Tammikuu: Ensimmäisenä vastaan tulee Ypäjän juoksutuskurssi, ts. vikeltäjien omatoiminen treeniviikonloppu lämmitetyn maneesin kera. Seuraavana kiikarissa siintää alkuvuoden kohokohta, se päivä, jota on tässä odotettu kuin kuuta nousevaa; mä täytän 18. Ja tosissaan tolloin 16. päivä oon juurikin matkalla Ruotsiin treenileirille... Jee kivaa. Våsterosista palattuani juhlistan ehkä tovereiden kanssa tuota ikääntymistä ja loppukuukaudesta olisi tarkoitus vielä koutsata uudella uusien tyttöjen vikellyskurssilla! (jos kiinnostaa, niin multa vaan kalastelemaan lisäinffoa!) Ai joo, ja se koeviikkoki on jossain välissä.


Helmikuu: Helmikuun alku on varmasti yhtä suurta valmistautumista wanhoihin - ja lopulta sen koko prinsessamaterialismin kokeminen. Tanssahtelujen jälkeen suuntaus tietysti kohti jatkoja! Helmikuussa pidämme myös toisen vikellyksen ''alkeiskurssin'' ja tanssillisen voimistelun kautta pääsen pitkästä aikaa kisamatolle.


Maaliskuu: Kauden ekat vikellyskisat Helsinki Horse Fairilla. Kisojen lisäksi odotettavissa tiettyä 'messuhuumaa' ja lasten opastusta. Kolmannessa kalenterikuukaudessa seisoo myös vanhojen ristely sekä Ypäjän valmennus. Voidaan elätellä toiveita tähän mennessä myös autokortista. 
Siinä hieman tulevaa. Siis vikellystä ja lukiolaisen ''arkea''. Palatkaamme kuitenkin vielä hieman taaksepäin; mitä olen viime päivinä toimittanut? Vuosi vaihtui mahtavissa tunnelmissa serkkujeni ja Ellin kanssa, (joka kuvasi muuten kaikki nämä postauksen kuvat!) Iltaamme kuului mm. ruokaa, tinan sulattelua, kuvia, sädetikkuja, Aliasta ja paljon naurua. Kiitos tytöt <3.
Arkeen on palailtu ja koulussakin on käyty. Olen nähnyt monia tovereitani ja jutelut kaikkien kanssa syntyjä syviä. Olen koutsannut. Olen suunnitellut treenejäni. Olen treenannut. Olen fiilistellyt himassa villasukat jalassa ja teekuppi kätösissä. Tästähän se sitten lähtee; uusi vuosi ja uusi arki ...samoilla vanhoilla rutiineilla. 

Jotain kuitenkin yritän muuttaa itsessäni. Vuonna 2015 lupaan...

1) Juoda enemmän vettä (no vähän laimea aloitus, mutta mun on pakko ryhdistäytyä tossa!)
2) Kuunnella enemmän itseäni
3) Uskaltaa heittäytyä ja ottaa isojakin askelia

On myös pari pientä toivetta joiden soisin tapahtuvan vuonna 2015, mutta aika näyttää miten käy. Mites teidän vuotenne on lähtenyt rullaamaan? Entäs lupaukset - teittekö niitä?


Ei kommentteja: